Cumartesi, Mart 09, 2013

TAVUK SULU BOREK

Çok pratik Selcencigimde gordum ve hemen denedim.Çok sevdik.Sizlerinde denemesini tavsiye ederim.
MALZEMELER
3 adet yufka
2 adet tavuk gogsü
yogurt
karabiber kırmızı biber
YAPILIŞI
  • Tavuk göğsü 3 su bardağı su ile haşlanır.
  • Tepsi yağlanır ve 1 tam yufka kenarlarından fazlalığı dışarıya doğru bırakılarak serilir.
  • 1-2 kaşık yağ ile yağlanır.
  • İkinci yufkada ikiye kesilerek tepsiye buruşturularak serilir ve yine 1-2 kaşık yağ ile yağlanır.
  • Tavuk etleri tiftilir, tuz ve karabiber ile karıştırılır ve yufkanın üzerine serilir.
  • 3. yufka da ikiye kesilerek buruşturlarak tavukların üzeri kapatılır ilk yufkanında dışa kalan fazlalıkları toplanarak heryeri yağlanır.
  • 250 derecede pişirilir.
  • Pişen böreğin üzerine tavuk suyu sıcak sıcak her yerine dökülür ve suyunu çekmesi için 5 dakika daha fırında pişirilir.
  • Uzerine yogurt dokulur .(Ben yogurtu bıraz sarmısakladım)Kırmızı biberde tereyagını eritip uzerine doktum.
  • Orjinal tarif için arkadaşımın sayfasına tık tık

2 yorum:

Unknown dedi ki...

tavuğu çok severim böreğe bayılırım ikisi bir arada daha da bir severim ellerine sağlık :)

Selcen Şenocak dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Bizde çok beğendik nefis bir şey :)