Cumartesi, Mayıs 04, 2013

Nıvea urunleri


Organik argon yağı ve Aloe vera içerigi ileyogun nemlendirme saglar
 Nivea pure Natural nemlendirici gündüz kremişorganik Argan yagı ve Aloe vera yağı içerigi ile yogun nemlendirme saglar ve cildi tazeler.




 Nivea pure &Natural süt ve bal dudak kremişOrganik shea yağı jojoba yağı ve yoğun bakım saglayan bal ve süt içerigi sayesinde dudakların yumuşak ve saglıklı olmasını saglıyor.

Nivea pure&natural el kremi zengin E vitamini kaynagı ve güçlü bir antioksin olan organik Argan yağı içerir.

Nivea pure&natural action deodorant aluminyum içermeyen pudrasız formülüyle ciltteki gözeneklerin tıkanmasını onluyor boylece cildiniz nefes alıyor.

Uzun bir sureden beri bu yazıyı yazmak istiyordum.Oldukça geçıken  bir yazı oldu.Oncelikle İzmirli yemek yazarları olarak yaptıgımız etkinli,klerde bizi yalnız bırakmayan Niveaya çok teşekkurler.Urunlerini zaten cogumuz biliyor .Ta babaannelerımızden  bizlere her geçen gün dahada gelişerek gelen bir marka. Yazımı onceden ozellikle hemen yazmadım  çunku bir urun hakkında yorum yapacaksam  nacizane once denemelıyımş heleki bir krem olunca bir muddet yaptıgı ıyı veya kotu etkilreri gormelıydım.Nitekimde oyle oldu.
Gunduz kremi cildimi ferahlattı .Surdugumde yuzumde yaglı bir his bırakmadı hassas olan cilt turume bayagı ıyı geldi.Çok krem sürme alışkanlıgı olmayan bende bile alışkanlık yaptı diyebilirim .Tuvalet masamda yerini aldı. Dudak kremleri kızım tarafından el konuldu .Zaten onun çantasından nıvea dudak kremleri hiç eksik olmaz.El kremi benim çantamdaki yerini aldı cild hemencecik emiyor yumuşacık eller geriye kalıyor.Deodorantımızda zaten o mıs gıbı hafıf kokusuyla her zaman devam edecegim urunler arasında yerini aldı.
Biz hanımları düşünen nivea bu guzel urunlerıyle tum etkınlıklerımızde yer alması bızler için çok sevindirici.Yazında güneşten koruyucu urunu ile yine bizleri  bu toplantımızdada mutlu etti.Nivea urunlerinin daha fazlasını gormek için tık tık...

3 yorum:

beni güney koreye uçur dedi ki...

Nivea'nın erkekler için olan şampuanını kullanıyorum, mis oluyor. Blogunu yeni keşfettim sevgili arkadaş, çok beğendim.
Banada beklerim;
http://kacikturuncu.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Amazing! This blog looks exactly like my
old one! It's on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Superb choice of colors!

Have a look at my weblog; seo

sefertasi tarifleri dedi ki...

Nivea kızımın da sevdiği bir marka, tanıtım için teşekkürler canım :)