Çarşamba, Temmuz 16, 2014

ŞEFTALİ ERİK KARIŞIMI MEYVE SUYU


İftarda mutlaka bir içecek istiyorum. Bilmiyorum sizler de içecek tercih edenlerden misiniz. Hep gazlı içecekler olmuyor .Memleketimizde bu kadar bol meyve çeşitliliği de varken. Dolapta  şeftali ve İtalyan erikleri vardı. Bende hemen değerlendirmek istedim. Tarifimi sizlerle paylaşayım belki siz de yapmak istersiniz.
MALZEMELER
iki adet şeftali
5 adet İtalyan eriği
bir buçuk bardak şeker
3-4 adet karanfil
6-7 bardak su
YAPILIŞI
Erik ve şeftalileri ortadan ikiye ayırıp tenceremize ekledim. Su ve şekerimizi de ekledikten sonra meyveler iyice yumuşayana kadar kaynattım .Kapatacagıma yakın karanfilleri de ekleyip bir taşım daha kaynatıp ocağın altını kapattım. Soguyunca süzgeçten  geçirdiğim meyve sularını  şişeye doldurup buzluğa koydum.Soğuyunca servis ettim..

1 yorum:

Zeyno'nun Mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık canım mis gibi olmuşlar..Ben de doğal ve evde yapılmış meyva sularını çok seviyorum:)Sevgilerimle..